Nekad Rapapapa | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rapapapa

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870543495/

Ditt Hex-ID: 11000013641bc87

Vad är din discord tagg? Frän mikro#2284

Vem var det som bannade dig? Schlajfer

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte på tok för fort på torget när jag hade bråttom till sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var nere vid hamnen och han föll ihop pga hunger och jag tog tag i honom och drog till sjukan så fort jag kunde utan att vara farlig i trafiken, efter en bit när vi kommer till torget så kör jag ca 120 och drar upp till sjukan så hinner jag kliva ut ur bilen och få in honom till lars och någon minut efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och körde på det sättet men jag hade ganska bråttom för att jag ville inte att min vän skulle dö och han hade mycket värdesaker på sig och ville inte att han skulle förlora det. Men det är inte direkt en ursäkt för mitt sätt att köra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag sköt en snubbe fast jag inte hade någon rätt till att skjuta honom eller varken någon anledning heller för att skjuta honom och från och med då så har jag inte gjort något liknande och tänkt till ett flertal gånger innan jag gör något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört på ett betydligt lugnare sätt eftersom det var inte direkt dödsviktigt att hinna fram i tid till lars, och min kompis håller nu koll på sin hunger och törst så att inget av detta upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och detta var dåligt gjort av mig och kommer köra betydligt lugnare från och med nu.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka