Accepterad Rantower | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: Rantower#5006

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag anser att just jag borde bli staff eftersom jag innehar flera kriterier som behövs för att vara staff, samt innehar den relevanta erfarenheten för att vara staff.

Jag har möjligheten att kunna vara opartisk vilket är en väldigt viktigt för att vara staff, då man behöver kunna se det som händer från båda parters perspektiv innan man väljer vad som kommer hända.

Jag är inte heller rädd för att sätta straff när det behövs och om möjligt försöker jag också alltid förklara varför straffet sätts innan man sätter straffet. Att sätta stränga straff bör alltid vara det sista man gör eller bara sätta vid grova regelbrott.

Är otroligt mogen och lallar aldrig runt varken när jag RPar eller när jag varit staff tidigare. Ser till att det är en proffessionell RP nivå och är inte rädd för att säga till ifall det skulle behövas.

Är även aktiv inom Unive och är inne på servern så ofta jag kan, vilket brukar betyda ungefär varje dag. I discord är jag ännu mer aktiv, alltså ungefär från när jag vaknar tills jag sover brukar jag finnas tillgänglig att kontaktas på discord.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara väldigt aktiv på servern, vissa dagar har jag lite svårare att vara aktiv. Tisdagar och Torsdagar har jag saker att göra på riktigt och kan då ofta inte vara mycket mer aktiv än ca 1 timme. Andra dagar brukar jag dock vara mer aktiv och är aktiv åtminstone 2-3 timmar om dagen och finns även tillgänglig större delen av dagen i discord.

Hur länge har du spelat på Unive? Blev medlem på Unive den 22:a Oktober 2022 och har spelat aktivt sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var Staff på Unive innan och har då erfarenhet av Staffarbete samt kommandon. Lär mig även riktigt snabbt och kan lära mig hur jag arbetar bättre direkt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det är det inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka