Accepterad Rantower | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Rantower#5006

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar varje dag vara väldigt aktiv och spela, och har svårt att säga exakta tider jag spelar mellan. Men om jag skulle sätta ut så skulle jag nog säga ungefär

Skoldagar
Måndag: 16:00 - 21:00
Tisdag: 15:00 - 17:00
Onsdag: 14:45 - 21:00
Torsdag: 15:45/16:00 - 17:00
Fredag: 14:45 - 23:00
Lördag: 15:00 - 23:00

Lov
Aktiv väldigt mycket varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan i oktober 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/b2f7b03e10c30ffe4a386aa4065d052e

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt existerar för att hjälpa staffs med att göra deras arbete enklare. Detta gör de genom att ta hand om alla mindre saker folk bryter mot som inte kräver en lång bantid eller som kanske inte är jättegrovt regelbrott. Detta kan inkludera regelbrott såsom Powergaming, Metagaming samt andra mindre som OOC ingame.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att såsom jag nämnde ovan kunna hjälpa staffs med deras arbete. Då jag själv var staff märkte jag hur mycket lättare arbetet blev när servervakter kunde ta hand om alla mindre saker såsom de jag nämnde ovan. Alltså vill jag kunna göra det enklare för de som är staff så de kan fokusera mer på att hjälpa spelare och inte behöva leta upp varje person som bryter mot en regel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att missbruka sina befogenheter som t.ex servervakt för andras eller sitt eget bästa. Detta kan inkludera att inte ta aktion mot folk man känner då man tänker att "Nämen, de är ju mina vänner och jag vill inte banna de därför." Abuse är liknande korruption fast istället för sitt eget bästa brukar det ofta innebära att man förstör för andra. Detta kan innebära att t.ex banna folk för saker som inte är mot regler, revva sig själv mitt i ett scenario där du är död så att säga samt att ta bort allas bilar bara för att man kan.

Godkänd efter muntliga!
Känner att du svarat extremt bra på mina frågor under intervjun, grattis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka