Accepterad Rantower | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Rantower#5006

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar varje dag vara väldigt aktiv och spela, och har svårt att säga exakta tider jag spelar mellan. Men om jag skulle sätta ut så skulle jag nog säga ungefär

Skoldagar
Måndag: 16:00 - 21:00
Tisdag: 15:00 - 17:00
Onsdag: 14:45 - 21:00
Torsdag: 15:45/16:00 - 17:00
Fredag: 14:45 - 23:00
Lördag: 15:00 - 23:00

Lov
Aktiv väldigt mycket varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan i oktober 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/b0a0597064817b77a10fa90dec7b527e

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt finns till för att kunna hjälpa staffs med väldigt mycket, främst se till så att alla som bryter mot mindre regler blir bannade en kort tid vilket även kan förlängas skulle det behövas. De hjälper också till med att t.ex ta bort bilar som ej används för att hjälpa servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill kunna hjälpa servern. Eftersom jag är en aktiv medlem i servern och ofta är online vill jag därför kunna ta bort de som bryter mot regler från vår server och se till så att alla trivs. Eftersom jag också har varit helper innan anser jag att detta skulle passa mig bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man bestämmer vem som ska få vilket straff, och ser till att vissa får undvika. T.ex om man ser sin kompis bryta mot en regel och avstår från att banna de, eftersom de är din vän.
Abuse är att använda sina behörigheter som man blivit given som en Servervakt, t.ex att banna alla bara för att man känner för det eller om man kör /dv på allas bilar hela tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka