Nekad Rantower | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Rantower#5006

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet nu under lovet kommer vara från ungefär 1030 fram till åtminstone 2200. Senare när skolan väl börjar kommer det vara ungefär från 1500/1600 till kanske 2100/2200.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan i oktober 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/45054032f06cfa770b8757cfcf7fc8a9

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt arbetar för att underlätta arbetet för staffs genom att ha befogenheter som inte ger de särskilt mycket makt, men som ändå underlättar staffs arbete. Detta gör de genom att svbanna folk som synligt bryter mot regler, till exempel VDMar eller RDMar. De kan även ressa folk om de dött av till exempel en glitch eller missclick, samt dva bilar som är sönder och blockerar och tar upp plats på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill på servervakt för att kunna underlätta rollspelet för alla. När jag rollspelar som polis ser jag ganska ofta personer som bryter mot regler ganska mycket ibland, till exempel många personer som cop baitar. Då staffs ibland tar lång tid och då inte hinner ta hand om personen ifråga vill jag kunna hjälpa till och kunna ta hand om de som bryter mot regler, när det händer så att de inte fortsätter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är två saker som aldrig är acceptabla. Korruption betyder oftast att du missbrukar dina befogenheter för att gynna någon annan person, som till exempel någon man känner och då väljer att inte kicka de även om de t.ex grovt VDMar. Abuse är snarlikt där du också missbrukar dina befogenheter, fast mot andra personer. Detta kan innebära att du går runt och kickar alla id du ser mest för att du känner för det eller ressar dig själv i ett scenario där du dog på ett korrekt sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka