Accepterad Rango | Medlem ansökning [kattmat:)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rango

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? Växlarmongo

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Troy Andersson, 24 år gammal. Troy växte upp i en medelklass familj, en mamma som jobbar inom vård och en pappa som jobbar som lastbilschaufför med långa veckor som han ligger borta. Det gjorde att mamman blev väldigt ensamstående. Som ung var Troy väldigt stökig i skolan och blev diagnostiserad med ADHD i lågstadiet. Det blev väldigt många samtal hem till Troy's mamma från skolan och socialtjänsten blandar sig i. Det blir tufft för den ensamstående mamman som försöker sitt bästa med att vägleda sin son i rätt riktning. Men oavsett hur mycket hon försöker så lyssnar han inte. Troy börjar bli mer frånvarande från skolan och umgås i fel umgängen som brukar narkotika och begår mindre stölder. Adrenalinet från att göra bus och dumheter är vad han brinner för och kommer snart att avgöra hans framtid. Troy blir gripen av Polisen när han är 16 år gammal med portionspackad narkotika och en stulen moped. I polisförhör är Troy till en början väldigt trevlig och artig, men ändras snabbt när han sätts under press. Det är vanligt att Troy agerar i affekt när han är pressad och kan explodera verbalt och fysiskt. Konsekvenserna för Troys handlingar blev placering på behandlingshem i 1 år. Under tiden Troy sitter inne får han ett samtal från sin mamma där hon berättar att pappan varit otrogen och haft ett liv med en annan. Dehär krossade Troy's mamma så hårt, att kort efter Troy släpps fri avlider hon utav sin depression (Takotsubo syndrom). Sveket tog hårt på Troy vilket gjorde att han fick svårt att lita på folk. Troy ville inte bo med pappan och blev placerad av soc hos flera familjer men dom klarade inte av honom i mer än två veckor. I vuxen ålder började han inse att man kan utnyttja sina "dåliga" egenskaper till att tjäna pengar. När Troy fyller 21 så skriver Soc av honom och han förblir utan bostad. Trotts att han har lågt stubin och dålig impulskontroll så är det inte svårt för honom att skaffa sig vänner. Han beskrivs av sina nära som en Rolig kompis som kan få folk att skratta, en lojal vän som finns för en i stormen, en generös vän som ställer upp när det knasar. Med sina goda egenskaper så löser Troy sovplatser hos olika vänner. Genom dessa tuffa år av allt flyttande och stress utvecklar Troy ett grovt narkotikamissbruk och tappar flera vänner. Det gör det bara ännu svårare för han att hitta bostad och aa, fortsättning följer i guess.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med realistiska scenarios som får en att vela spela på eran server. Massa strange encounters och kriminella scenarios

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vara en bra förlorare i ett scenario som går annorlunda än vad man själv tänkt och fortsätta spela med. Så med andra ord ska man inte bryta karaktär och försöka få upplevelsen för båda parterna att bli så bra som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och här kommer 5 st 1) RDM- random deathmatch är när man oprovocerat dödar någon utan någon bakgrund eller motiv. Combatlogging- när man loggar ut från servern för att undankomma ett scenario, och när man har dött måste man låta minst 5 minuter gå. Vi ska alla visa Respekt för varandra genom att inte vara kränkande, rasist eller vara förtryckande på något vis, lyssna på staff och håll en god ton. Ingen typ av smutskastning mot andra medlemmar är acceptabelt. Om man ska gå med i ett gäng är det A och O att man följer gäng kulturen dvs. följa klädkod osv, även veta sin plats i hierarkin

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet inom rollspel på GTA och ARMA

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan nog bidra med mina erfarenheter inom roleplay till nybörjare och bevara erat community till en seriös RP community

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka