Nekad Rangar Rangarök | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rangar Rangarök

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Rangar Rangarök

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi Chef

Vad heter du IRL? Felix

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 519

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag känner att taxin just nu är väldigt inaktivt och jag vill göra en ändring på det. Och vill bidra till ett bättre RP som jag känner jag kan göra som taxi chef. Och tänker anställa fler aktiva människor så vi alltid har nån eller några taxis inne på servern som kan RPa bra och inte är oseriösa. Och om du har mer frågor ni har mer frågor om detta så kan jag gärna svara på dom med vänliga hälsningar Felix

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat som det tidigare och är ganska erfören på RP så det blir nog inga problem

Berskiv din karaktär? Rangar Rangarök heter han en normal svensson som bara försöker sätta mat på bordet till familjen. Han är väldigt karaktärsfull och ganska rolig och tar sina plikter på seriösaste allvar. Men kan också vara larvig om det behövs. En riktig tävlingsinriktad grabb som vet vad han vill.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara in varje dag i nån timme iallafall.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag bryr mig inte så mycke om just chefrollen vill bara bidra till bättre server. Och just nu känner jag att en av grejerna som saknas är ett aktivt taxi bolag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar inte på nån annan just nu och har inte tänkt på göra det i framtiden .

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler och jag står för alla regler och tänker inte bryta dem.

Vi har redan en taxichef kommer därför att neka denna ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka