Nekad Randy | Medlem ansökning [EliasJ] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Randy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christiano

Vad är ditt discord namn? kriss_vr

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Santino Rafael Pablo Galvez 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam, Chill,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Santino Rafael Pablo Galvez har levt hela sitt liv i den undre världen i en av stadens fattigare områden. Hans barndom var präglad av fattigdom och han var tvungen att klara sig själv i en tuff och oförlåtande värld. Han lärde sig snabbt hur man använder sin gatuvishet och sin snabbhet för att överleva. Han började med småbrott tidigt i livet, först genom att stjäla godis och pengar från andra barn, och sedan genom att bryta sig in i bilar och småbutiker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och social rp jag har väldigt rolig rp och roliga senarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra med en hög RP nivå till servern. Jag kommer försöka utveckla både min och andras RP på servern. Jag kommer alltid försöka ha kul på servern. Jag kommer bidra med utvecklade scenarion som är roliga för båda parterna. Detta är vad jag kommer att bidra med mest till servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Powergaming och Metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Verkar lämnat vår discord, vänligen joina den och ansök på nytt för att få medlemskap på Unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka