Nekad Random Hillbilly | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random Hillbilly

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Danielsson

Vad är ditt discord namn? z_v01d_z

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ronny Karlsson född 1996

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kort stubin, humorös och klumpig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har blivit uppväxt mycket runt bilar och har en enorm entusiasm för just bilar, motorcyklar etc. Planerna för Ronny är att kanske gå med i en MC klubb och RP:a mig framåt. Att kunna bli kriminell har aldrig varit på frågan för Ronny men med nya skulder som kommer in så är idén förstärkt. Han har syskon och ett barn som också har flyttat till staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med min erfarenhet i Polis och sjukvård så tror jag att jag kan bidra mycket positiva grejer till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att undvika powergaming vilket är att man inte spelar för att vinna utan att spela för att båda parterna ska va nöjda och ha kul i sitt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, METAGAMING, POWERGAMING Jag kan utveckla lite mera i muntligt om det skulle vara så att ni inte blev nöjda där.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på mycket servrar förut och den här. Där har jag spelat mycket som polis och sjukvårdare och jag tror att min erfarenhet kan hjälpa servern stort.

Nekad.
Anledning: Du får endast skicka in 1 ansökan per 24timmar.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka