Vad är din steam profil länk? AJDE heter jag på steam vet ej hur kjag får fram länken
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? benym052#5318
Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas karlsson och han är uppfödd i en ort som heter husby. Han och hans familj växteup i ett helvete. Det började med att hans pappa flyttade ifrån jonas familj när Jonas var 3 år. Han har aldrig träffats sin pappa eller han kommer inte ihåg vad som hända när han var 3. Men när jonas blev 15 så började han med dåliga saker. Han började med att bäckna och sånt skit så han skulle få ihop cash för att försörja sin familj för de satt i en dålig sitts. Men han började med tyngre grejor när han blev äldre ungefär vid 25 år ålder. Han började med uppdrag och sånt, Han var en sådan kallad springpojke till ett gäng. Han sköt folk, Han paketerade droger och haan gjorde mycket Person rån. Jonas hoppade ut ur den sitsen för länge sedan. . vad kommer hända nu, vart ska han ta vägen????
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en erfaren rpare och vet hur man rpar och är väldigt erfaren i rpt och vet hur man rpar i olika lägen som t.ex krim eller polis. jag är även väldigt snäll och hjälpsam och kan hjälpa folk med deras rp och hur de kan utveckla det om de t.ex rpar dåligt eller tråkigt som t.ex skjuter hela tiden
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag älskar att spela på den hära servern och att spela med vänner. Mina kompisar har just gjort ett gäng som jag får vara med i men jag måste vara whitelisted. Där för vill jag bli whitelisted men jag vill också bli whitelisted för att jag gillar och rp och kunna skaffa fler jobb om jag ej ska vara med i gäng. Och för att jag vill kunna känna nya spelare och kunna vara med i härliga server möten och sånt. Även för att jag ska kunna lära känna nya folk och starta upp en rolig rp nivå med de. OCh för att kunna vissa vad jag går för gälande rp liksom,
Hur hittade du Unive? jag scrollade i serverlist för att kunna hitta en server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna lära känna nya folk och kunna lära ut folk hur man rpar liksom och att jag vill kunna utveckla mig inom servern och kanske bli support och vara en del utav staff teamet liksom och kunna skaffa nya vänner där också liksom. seda att jag vill kunna veta hur rpt på denna server går till och hur folk rpar här liksom och se vad folk kan inom rpt liksom. sedan att lära mig mer inom rpt liksom.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli staff och kunna hjälpa folk med deras problem
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? benym052#5318
Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas karlsson och han är uppfödd i en ort som heter husby. Han och hans familj växteup i ett helvete. Det började med att hans pappa flyttade ifrån jonas familj när Jonas var 3 år. Han har aldrig träffats sin pappa eller han kommer inte ihåg vad som hända när han var 3. Men när jonas blev 15 så började han med dåliga saker. Han började med att bäckna och sånt skit så han skulle få ihop cash för att försörja sin familj för de satt i en dålig sitts. Men han började med tyngre grejor när han blev äldre ungefär vid 25 år ålder. Han började med uppdrag och sånt, Han var en sådan kallad springpojke till ett gäng. Han sköt folk, Han paketerade droger och haan gjorde mycket Person rån. Jonas hoppade ut ur den sitsen för länge sedan. . vad kommer hända nu, vart ska han ta vägen????
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en erfaren rpare och vet hur man rpar och är väldigt erfaren i rpt och vet hur man rpar i olika lägen som t.ex krim eller polis. jag är även väldigt snäll och hjälpsam och kan hjälpa folk med deras rp och hur de kan utveckla det om de t.ex rpar dåligt eller tråkigt som t.ex skjuter hela tiden
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag älskar att spela på den hära servern och att spela med vänner. Mina kompisar har just gjort ett gäng som jag får vara med i men jag måste vara whitelisted. Där för vill jag bli whitelisted men jag vill också bli whitelisted för att jag gillar och rp och kunna skaffa fler jobb om jag ej ska vara med i gäng. Och för att jag vill kunna känna nya spelare och kunna vara med i härliga server möten och sånt. Även för att jag ska kunna lära känna nya folk och starta upp en rolig rp nivå med de. OCh för att kunna vissa vad jag går för gälande rp liksom,
Hur hittade du Unive? jag scrollade i serverlist för att kunna hitta en server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna lära känna nya folk och kunna lära ut folk hur man rpar liksom och att jag vill kunna utveckla mig inom servern och kanske bli support och vara en del utav staff teamet liksom och kunna skaffa nya vänner där också liksom. seda att jag vill kunna veta hur rpt på denna server går till och hur folk rpar här liksom och se vad folk kan inom rpt liksom. sedan att lära mig mer inom rpt liksom.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli staff och kunna hjälpa folk med deras problem
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej