Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/
Ditt Hex-ID: 110000141304cd9
Vad är din discord tagg? a̶d̶a̶m̶#5052
Vem var det som bannade dig? nån mod Lunify
Hur lång tid var din ban? den är permanent eftersom jag är bannad i discorden
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står: this user is banned from this guild
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de banna mig för att det var sent på natten och jag skickade nån rolig vedio med nått olämpligt ord i och då så tyckte staffsen att det inte var okej och då så fick jag ban. Jag ångara det grovt och det kommer inte hända igen om jag får UBan. sedan att staffsen trodde säkert att denna videon kunde förstöra rycktet om unive discord och så skulle de spridas ryckten om att det går videor med olämliga ord i den liksom. och det är inte bra
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis satt och chillade galet och då så skickar han en video till mig som jag tyckte var super rolig och när han hade skickat den så klickade jag på copy och då så skickade jag den dära roliga vedion i ooc chatten i discorden och staffsen måste ha tyckt att det var olämliga ord i den så de banna mig för det.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan staffsen gjorde rätt alla dagar i veckan och jag är ledsen att jag gjorde det. Jag vill verkligen komma tillbaka till unive.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle betet mig och tänkt till och inte gjort nåt sådant dumt som jag gjorde när jag skickade videon liksom, jag tänkte inte till och det var riktikg riktigt dumt gjort jag ångrarr det så mycket och det var för 5 månader sedan typ så det var länge sedan och tycker att jag har lärt mig av min ban
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att bete sig och att min inte ska skicka sånt skit och vissa hänsyn till andra folk
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000141304cd9
Vad är din discord tagg? a̶d̶a̶m̶#5052
Vem var det som bannade dig? nån mod Lunify
Hur lång tid var din ban? den är permanent eftersom jag är bannad i discorden
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står: this user is banned from this guild
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de banna mig för att det var sent på natten och jag skickade nån rolig vedio med nått olämpligt ord i och då så tyckte staffsen att det inte var okej och då så fick jag ban. Jag ångara det grovt och det kommer inte hända igen om jag får UBan. sedan att staffsen trodde säkert att denna videon kunde förstöra rycktet om unive discord och så skulle de spridas ryckten om att det går videor med olämliga ord i den liksom. och det är inte bra
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis satt och chillade galet och då så skickar han en video till mig som jag tyckte var super rolig och när han hade skickat den så klickade jag på copy och då så skickade jag den dära roliga vedion i ooc chatten i discorden och staffsen måste ha tyckt att det var olämliga ord i den så de banna mig för det.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan staffsen gjorde rätt alla dagar i veckan och jag är ledsen att jag gjorde det. Jag vill verkligen komma tillbaka till unive.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle betet mig och tänkt till och inte gjort nåt sådant dumt som jag gjorde när jag skickade videon liksom, jag tänkte inte till och det var riktikg riktigt dumt gjort jag ångrarr det så mycket och det var för 5 månader sedan typ så det var länge sedan och tycker att jag har lärt mig av min ban
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att bete sig och att min inte ska skicka sånt skit och vissa hänsyn till andra folk
Har du läst våra regler? Ja