Nekad Randau | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Randau

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421859538/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Randau

Vad är ditt discord namn? Randau

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdul Walli och är 40 år gammal och är en knegare från Skåne som kom till Sverige när han var 5 barre och när han var 20 så startade han en bilverkstad med sin kusin Mohammad och det har då varit deras inkomst genom deras liv då verkstaden blivit känd i området och bilar har behövt lagats. Abdul är en väldigt ödmjuk person med mycket heder och tålamod. Det viktigaste för Abdul är att hans familj ska må bra och ha så bra liv som de kan få och det är därför Abdul jobbar så hårt som han gör för att kunna försörja sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli en medlem är för att jag tycker min RP är på väldigt hög nivå och är väldigt erfaren inom RP och därför har jag blivit rekommenderad till den här servern så jag ser framemot att spela på den här servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? blivit rekommenderad av rätt många att rpn är väldigt bra på den här servern därför är jag intresserad att börja spela

Hur hittade du Unive? rekommendationer av vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli ett förstahands val inom mekaniker branschen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte för tillfället då jag har haft ett uppehåll med rp

Tillbaka