Nekad ramsamse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ramsamse

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad är din discord tagg? aramsamsam1010

Vem var det som bannade dig? Indiantech

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo det som hände var att jag blev bannad för ett ganska bra tag sen vi snackar om kanske 3-4 månader sedan och efter den bannen så valde jag att ta en pause och nu vill jag börja spela igen det är därför jag gör denna överklagan, men det som hände var att jag blev bannad mitt i ett scenario kommer inte ihåg för vad men jag kommer ihåg iallafall att jag gick in i en twitch streamer kanal och skrev i chatten att (indiantech är helt skitzad som bannar mig mitt i ett scenario) och han satt då i chatten och läste detta och efter det så valde han att blacka mig från servern och discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev bannad mitt i ett scenario kommer inte ihåg varför men efter jag blev bannad så gick jag in på en grabb som streamar på twitch han streamar unive och jag skrev då i chatten ( indiantech är helt skitzad som bannar mig mitt i ett scenario) och han satt tydligen i chatten och efter han läste det så valde han att blacklista mig från discorden och fivem servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väl inte en felaktig ban eftersom det var väl fel av mig att skriva så som jag gjorde vilket jag förstår.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan, tror nån gång för jag skrev i OOC under ett scenario men jag har tagit lärdom av det då det inte sket igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag borde ha gjort är att skita i att skriva sånna saker och verkligen tänka mig för vad jag gör/skriver och tänka på konsekvenserna som kommer ifall jag gör något sånt,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% att tänka mig för vad jag gör innan jag gör saker eller tex som nu skriver saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka