Nekad Ramos1942 | Åtgärd Överklagan [yes0552]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ramos1942

Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: yes0533233
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv för att jag råkade skjuta men om man märker skottet flög på hjulet asså hade det varit med menning hade jag prickat han i huvudet eller hade bara spriat han med var inte med menningen vill bara zooma in jag har för stora hander så jag råkade skjuta men siktade för att zooma var menningen men råkade det känns jag vill bara klippa bort den fingret den stunden jag hade önskad om ni fatta min perspektiv så jag hoppas att ni litar på att jag blev bara rädd så jag lämna för tänkte att jag skulle åka på men åkte ändå men jag var lite nyfiken varför polisen gick ditt och då zoomade jag med vapnet för att se bättre jag har lite dålig syn så jag spelar ibland utan glasögon kan skicka bild på det

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag kan lägga handen på hjärtat att jag inte sköt med mennigen att skjuta nån men jag blev rädd att staff sog så jag cloaggad vilket det skulle inte vara samma återgärde hade kanske fått en varning men jag har Funktionsnedsättning så när jag blir rädd släker jag allt och gör grejer utan att tänka jag kan inte hantera strees jag har autism och Funktionsnedsättning men till nästa gång så fick reda på att man måste skriva miss nu veta jag till nästa gång

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka