Nekad rammstein_lover | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rammstein_lover

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jonsson

Vad är ditt discord namn? rammstein_lover

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Till Lindemann och är 30 år gammal, han kommer från tyskland, älskar att göra musik. När han var yngre var han med i VM i Tyskalandslaget i simmning men blev tvingad att sluta med det på grund av en muskel i magen som har gått av. Han vill bli av med mekaniker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP, Social RP, Tänka på alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, C-Logg är att man quitar mitt i ett scenario, RDM/Random Death Match det är när man bara åker och dödar någon utan andledning, VDM/Vehical Death Match, Det är när man använder sin bil som ett vapen, Metagaming är när man tar info från OC, suntförsuft är lågiskt tänkande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har spelat på Havsviken, Färjestaden och några FIVEPD servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har grov ADHD och autism

Nekad. Utveckla samtliga frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka