Accepterad rammebre | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rammebre

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? rammebre

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Karlsson, han var uppväxt i Stockholm han hade det tufft där han växte upp då han växte upp fattigt samt blev han mobbad i skolan. Han fick också elaka kommentarer på internet osv på grund av hans utseende men han fortsätta fokusera på skolan och försökte inte tänka på dem kommentarer som han fick i skolan samt på internet och sedan när han tog studenten så försökte han hitta ett jobb. Man han hade ingen lycka med det så att han åkte till Göteborg för att försöka hitta ett jobb men fortfarande ingen lycka så tillslut så åkte han till en stad som heter Unive där han fortfarande leter jobb men han vet att detta är det rätta stället för att leta efter det perfekta jobbet för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med sociala scenarion med en rolig touch till det så att alla kan verkligen känna att dem får bra scenarion där det är brist på socialt rollspel osv, jag kommer bidra med mogenhet mycket aktivitet i servern och så kommer jag bidra med lojalitet osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om jag är i ett kriminellt scenario och att jag t.ex inte rollspelar på skador eller att jag inte rollspelar på rädlsa som då är regelbrott men det är ett exempel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, RDM Innebär att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario eller utan en giltig anledning, VDM Innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, FEARRP, Innebär att man ej rollspelar på rädsla POWERGAMING, Innebär att man ej rollspelar på skador och så kan jag mer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på massa FiveM Rollspels servrar och har spelat FiveM i drygt 1 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror ej det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka