Accepterad ramme | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ramme

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004929075/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e444c33

Vad är din discord tagg? isakszoo

Vem var det som bannade dig? Indiantechsupport

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-02 005836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gjorde en kidnappning med folk som inte är med i gäng jag är med i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil själv och såg 2 personer från gänget camorra vilket är vår gamla allians. Då vi brutit alliansen och nu börjat bråka anser jag de vara rätt att kidnappa dem. Därefter så valde jag att ringa folk som inte är med i vårt gäng OG att hjälpa mig då inga från OG var vakna. Därefter blev jag bannad och fick indragen krim då man inte får kidnappa gängmedlemmar med icke gäng medlemmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt och jag har förstått vad jag gjorde fel och ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en gång tidigare för att jag körde från polisen när dem endast gjorde en vanliga kontroll vilket är onödigt och förstör polisen rp och gör mig misstänksam i onödan. Jag har lärt mig av den bannen att stanna för polisen så länge de inte är ett scenario där jag måste köra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunna gjort annorlunda är att skitit i kidnappning och istället gjort den när mer folk än mig är aktiva i gänget så hade jag inte behövt hjälp av icke gäng medlemmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De jag lärt mig av bannen är att inte göra gäng relaterade scenarion med icke gängmedlemmar och jag kommer ej göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka