Accepterad ramme | Ansökan till Servervakt [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ramme

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Claesson

Vad heter du på discord? Isakszoo

Ange ditt födelsedatum 30 December 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara aktiv emellan kl:18-01 sedan kan de vara lite olika beroende på vilken dag det är. Men i regel mellan de tiderna sedan kan de vara mer på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 13 augusti.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit bannad en gång och en felaktig anmälan att jag kört med någon annans ped då de hade blivit fel i ped dokumentet. https://gyazo.com/dd02bf138da8a8cb9ebe70dc6dbef4e6

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt är uppgiften att hålla koll så att andra spelar beter sig i sin RP när du själv RPar. Vilket i sin tur betyder att man är en vanlig spelare som underlättar för staffsen genom att t.ex varna spelar som lallar genom /m 9999 eller kicka spelar som gör regel brott eller ej beter sig. Detta hjälper staffsen mycke då dem slipper små onödiga regelbrott och kan fokusera på de viktiga på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag känner att jag vill hjälpa staffs på små skit regelbrottoch slippa en massa lall hela tiden på t.ex sjukhuset. Vill även få en seriösare RP på servern så att de blir roligare för alla spelare. Därav vill jag bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Korruption innebär att du skiter i regelbrott pga att det är någon du känner som gör ett regelbrott och du skiter i det. T.ex att du ser din polare springa runt och lalla på sjukan och slåss men istället för att säga till dem eller kicka så skiter du i det för du inte vill dina polare ska få åter gärder.
Abuse: Abuse innebär att man som staff eller servervakt uttnyttjar sin postion för att få fördel i ett scenario eller hjälpa någon du känner. De kan t.ex vara att man är i ett skottscenario och du blir skjuten och dör. Istället för att förlora scenariot så revvar du dig själv och eller din kompis för att kunna få ett andra liv och istället vinna scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka