Accepterad Ramkog | Chef-jobb ansökan [Edv1in]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramkog

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 💂‍♂️Securitas

Vad heter du IRL? Rami

Vad heter du på discord? izvp88

Hur gammal är du? Över 15

Hur länge har du spelat på Unive? Ett tag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att yrket blir ett aktivt yrke. Hur jag kommer göra det är att jag kommer anställa folk men även att vi rör oss inom områden vi ska vara på baserad på rollen man har inom yrket som ordningsvakt kommer man ha mycket samband med polismyndigheten och se till att de befinner sig i aktiva områden eller områden som ägds av staten som piren, sjukhuset, tågstationen osv som väktare kommer man jobba inom områden som ägs av staten men även företag som meko, bilfirman, banken, källare osv. Men en väktare och en ordningsvakt har olika två olika roller inom yrket också en väktare bevakar egendom eller skyddar personer och har inte heller mer rättigheter än vad en privat person har medans en ordningsvakt är någon som har mycket samspel med polis men även mer behörigheter än vad en väktare då en ordningsvakt är en tjänsteman och kan där efter visitera och griper folk. Kommer även se till att det sker många olika utbildningar inom yrket som grund utbildningen till väktare sen utbildning till väktare osv. Hur jag kommer se till att yrket blir större är att se till att folk vill bli det kommer inte ha så grova krav till att bli ordningsvakt då det ska vara en mildare version av polis yrket därefter ska jag se till att det blir roligt att rolespela som det på kvällarna istället.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har rpat som väkatare och ordningsvakt förut men min största erfarenhet kommer från polis rp men även jurdik rp inom lagar och rättigheter. Ungefär hälften av mina timmar är från polis rpen. De största servarna jag har rpat som polis är på ortenwave där jag var polischef och även på vågen. Har även varit polis på flertals andra servar.

Hur ofta kommer du vara inne? Så aktivt det behövs för att driva yrket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Godkänd efter muntlig. Välkommen till Chef på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka