Nekad rami1x | Whitelist ansökning [Nemo] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rami1x

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137740792/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rami jundi

Vad är ditt discord namn? Rami Jundi#7619

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daddy A och är född år 2000/12/03 och det Daddy vill är att inte hålla på med kriminella grejer och har alltid velat bli polis för att hjälpa samhället och invånarna för att förbättra för alla personer. Daddy tycker om att tillbringa sin tid med vänner eftersom det tycker Daddy är viktigt och när det kommer till känslor så är det extremt viktigt för Daddy att alla respekterar varandra och Daddy tycker det är viktigt att hålla sina känslor i styr och inte vara rasistisk på något sätt för sånt tolerans finns inte i Daddys liv och Daddys intressen är fotboll och ha kul med vänner samt hans hobby är att köra bil och har mycket stor intresse för alla slags bilar

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill kunna ansöka om högre jobb och mitt drömjobb är polis och det jag vill bidra med är säkerhet för alla och jobba lagligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det finns så många jobb som jag tycker om och för att jag spelar i denna staden ganska mycket och för att jag vill testa att få högre jobb och om jag lyckas jobba som polis och för att det finns så bra och sköna människor som är trevliga och roliga att spela

Hur hittade du Multistaden? en vän tipsa om denna staden

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bidra med glädje och nöje så det blir roligare för mig och andra att spela samtidigt som jag försöker få mitt drömjobb så jag kan skydda denna staden samtidigt som jag har roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka