- Meddelanden
- 245
- Reaction score
- 14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152217827/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami
Vad är ditt discord namn? itachi_rami#5270
Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär rami: Han har haft en svår uppväxt sen han var mindre , När rami fyllde 14 började han göra massa olagliga saker råna folk på mobiltelefoner , pengar , osv. Rami fick soc mötte nästan varje dag , dag efter dag. socialen fick beslut på att ta rami till ett behandlingshem efter 2 månader. Rami mådde inte bra i livet och ville nästan ta självmord inne i behandlingshemmet , efter ca 1 år och 2 månader hade han bott i behandlings hemmet han skulle ut när de har gått 1år och 3 månader. Det var 1 månad kvar , efter 1 månad kom han ut. Han fick träffa sina föräldrar och Rami var glad och mådde bättre än förr. Rami var 16år nu. Han började ta tag i livet och satsa på sina drömmar och glömma allt som hade hänt förut. Rami började skolan och gick om en klass. Han gick i 9an då. Han plugga och plugga varje dag tills han kom in i gymnasiet. Hans dröm var att bli polis , för att hjälpa ungdomar , personer och för att de ska känna sig trygga. Rami var 17 år nu han kom in i gymnasiet med 270 merit. Rami fick sommarlov precis och tänkte skaffa körkort , han övningskörde och klarade teoriprovet på 2 försök. Han fick en bil i födelsdag present , gammal audi. Rami kom in i samhäll tillslut , Han blev glad och firade det med en fest med sin familj. Rami är 18år nu och kunde äntligen köra sin audi som han fick. Rami väntar på ett svar om dom godkänner honom till polis.
kort info om Rami Gogo: Han är född 1995 , Han är 184cm lång och bor ensam i Unive staden. Han har kort hår och han gillar hoodies. Rami gillar kebbab med pommes och sås. Han väger 73kg och har bruna ögon. Rami gör allt för att tjäna pengar och hitta jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra mycket till servern och det e bara den jag spelar på. Spelar varje dag på denna server och tycker den e den bästa servern. Vill också bli polis skulle vara roligt om man blev polis i denna servern för att den är som riktiga livet typ.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha whitelist för att kunna jobba , tjäna pengar och bli polis! kunna förbättra staden och hjälpa folk om jag blir polis. Och jag e nästan alltid aktiv på denna server
Hur hittade du Unive? Hittade den på fivem och hittade den på google. Är glad att jag hitta en sån bra server!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och få ihop intressanta scenarion med andra roliga folk inne i servern! och för att kunna ha roligt , hjälpa folk , och utveckla servern mer med andra folk inne i servern
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami
Vad är ditt discord namn? itachi_rami#5270
Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär rami: Han har haft en svår uppväxt sen han var mindre , När rami fyllde 14 började han göra massa olagliga saker råna folk på mobiltelefoner , pengar , osv. Rami fick soc mötte nästan varje dag , dag efter dag. socialen fick beslut på att ta rami till ett behandlingshem efter 2 månader. Rami mådde inte bra i livet och ville nästan ta självmord inne i behandlingshemmet , efter ca 1 år och 2 månader hade han bott i behandlings hemmet han skulle ut när de har gått 1år och 3 månader. Det var 1 månad kvar , efter 1 månad kom han ut. Han fick träffa sina föräldrar och Rami var glad och mådde bättre än förr. Rami var 16år nu. Han började ta tag i livet och satsa på sina drömmar och glömma allt som hade hänt förut. Rami började skolan och gick om en klass. Han gick i 9an då. Han plugga och plugga varje dag tills han kom in i gymnasiet. Hans dröm var att bli polis , för att hjälpa ungdomar , personer och för att de ska känna sig trygga. Rami var 17 år nu han kom in i gymnasiet med 270 merit. Rami fick sommarlov precis och tänkte skaffa körkort , han övningskörde och klarade teoriprovet på 2 försök. Han fick en bil i födelsdag present , gammal audi. Rami kom in i samhäll tillslut , Han blev glad och firade det med en fest med sin familj. Rami är 18år nu och kunde äntligen köra sin audi som han fick. Rami väntar på ett svar om dom godkänner honom till polis.
kort info om Rami Gogo: Han är född 1995 , Han är 184cm lång och bor ensam i Unive staden. Han har kort hår och han gillar hoodies. Rami gillar kebbab med pommes och sås. Han väger 73kg och har bruna ögon. Rami gör allt för att tjäna pengar och hitta jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra mycket till servern och det e bara den jag spelar på. Spelar varje dag på denna server och tycker den e den bästa servern. Vill också bli polis skulle vara roligt om man blev polis i denna servern för att den är som riktiga livet typ.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha whitelist för att kunna jobba , tjäna pengar och bli polis! kunna förbättra staden och hjälpa folk om jag blir polis. Och jag e nästan alltid aktiv på denna server
Hur hittade du Unive? Hittade den på fivem och hittade den på google. Är glad att jag hitta en sån bra server!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och få ihop intressanta scenarion med andra roliga folk inne i servern! och för att kunna ha roligt , hjälpa folk , och utveckla servern mer med andra folk inne i servern
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på unive