Accepterad rami123 | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itachi rami

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152217827/

Ditt Hex-ID: 1100001470bbee3

Vad är din discord tagg? itachi_rami#5270

Vem var det som bannade dig? achoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Achooo. Återstår: 9 dagar 0 timmar 41 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan erkänna att alla vi lallade och inte rpa så bra när scenariot blev och att vi lallade, darför tror jag att staffs banna oss. Tycker att det var riktigt bra av dom att banna oss för att man lär sig av sina misstag. Utan den där bannen så skulle det eskalera och forsätta o lalla. Jag gjorde ett fel som jag står för och alla andra som var med på scenariot. Nu så har jag såklart lärt mig av min ban och nu vet jag att man inte får göra så längre och att det e riktigt dålig rp om man gör det. Darför valde staffs att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag som kriminell och andra kriminella skulle göra ett scenario som vi hade planerat i 1 timme på ett gäng där de finns en anledning varför vi skulle kidnappa dom på scenariot. Vi hade bestämt att lura dom med att säga vi har en kille åt er som är deras fiende så vi vid en skog uppe vid palito. När vi smsa dom o sa kom o sånt så hade alla en position för att hålla koll och komma fram med dragna vapen när de e framme. Men det visa sig att de aldrig kom och ville att vi skulle hämta killen till deras hus, men vi sa nej strunt i det. Vi åkter ner till piren och bara hade det chill där med alla och roligt. Men senare efter 10 min bestämde vi oss att gå till scenen o bara chilla där ensama. När vi var där så kom alla på att ha streetfight ala frågade varandra och fråga om de vill vara med, alla sa ja och vi började med rundor första rundan: den som slog ner först vinner så vi körde typ 3 rundor, senare när de har gått 3 rundor började det spåra ut genom att nån skrek alla mot alla då börja hela scenariot spåra ut. Alla börja slå varandra och inte rpa på skador vi var typ 8 pers som gjorde fel, efter det blir vi alla 8 bannade för lall och nu när jag tänker efter så ser jag vilket fel jag har gjort och ber så hemskt mycket om ursäkt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, så svar nej det e inte en felaktig ban! vi alla börja slå varandra o inte rpa på skador och som sagt så e de en rätt ban o inte en felaktig. Alla vi som var med i detta scenario har tänkt efter och sett vad vi har gjort för fel och ångrar detta stort! men men man lär sig av sina misstag och lär sig från nytt! Ångrar mig skit mycke nu när jag tänker efter för att man förlora alla sina roller.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var att jag var ny i servern o inte hade läst reglerna noggrant och gick till vallmo o plocka och säljde utan krimroll då var jag helt ny på servern o visste ingenting. Min andra ban var att jag och 3 andra körde upp med en bmw upp till mount chilian med en bmw var också ny i servern då och inte tänkte på det. Min tredje var att jag stog på torget sen så var det en liggandes person framför mig då bestämmde jag att ta han till sjukhuset när jag hade lämnat in han så skulle jag backa med bilen från parkeringen och så stog de en kille där o såg han inte då blev jag bannad för vdm. Min fjärde är denna där jag har skrivit vad som har hänt där uppe angående *streetfighten* Nu har jag tagit lärdom av mina misstag och det kommer inte hända igen! Det e alla jag minns 4 -5 banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nte göra om det och rpa på skador varje gång nån slår mig och inte lalla o att alla håller på slå varandra! Måste också ta vara på min krim roll extra mycket om jag blir krim igen. Blir då extra försiktig med den! Liksom unive det e den ända servern jag kör på och kör dagligen på. Darför ska detta inte ske igen kan jag lova

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka