Nekad rami123 | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itachi rami

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? rami

Ange ditt födelsedatum 23 December 2006

Vad heter du på discord? itachi rami#5270

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar: från typ 16:00-21:30

helg: 11:00-00:00+

lov 11:00-00:00+

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i 2 månader nu och tycker det går ganska bra o väldigt trevlig o med bra rp nivå server!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? asså de första skulle jag göra var att mest hålla koll, kicka de som lallar och bryter mot regler sedan vissa nån högre rang o banna de. Liksom lallare i servern är nått jätte tråkigt, staffs gör sitt bästa för o banna de, jag förstår. Men jag skulle göra allt jag kan göra för o minska sånna banna folk o så får de lära sig från början. Jag skulle hålla koll mycke på sånna kända platser som t.ex piren,torget osv

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker jag skulle passa som en servervakt för jag kan alla regler o allt man behöver kunna för o bli servervakt och hjälpa till så mycke som möjligt. Jag e ganska mogen för o bli servervakt, jag har några vänner som e servervakter och ser hur de fungerar ganska roligt o hjälpa till med att lära folk rätt o fel, och jag vill utveckla mig själv mer o mer för o kunna hjälpa andra folk osv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror att jag skulle göra mitt jobb bra o sköta det som jag ska, liksom servervakt man hör ju att man ska göra sitt bästa för o vakta servern. varje dag när jag spelar på unive ser jag lallare, man vill jätte gärna lära dom och kunna banna de för o visa konsekvesner liksom ju mer servervakter ju mer kommer servern bli bättre.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill hjälpa till i servern för de e den ända jag kör på, jag vill kunna göra så att alla lär sig reglerna inte alla men de som lallar och bryter mot reglerna. Jag tycker jag kommer att vara ganska bra som servervakt o kommer sköta mig o ina o sitta kicka vem som helst bara de som gör fel o visar support o se vad de tycker.

Varför vill du bli servervakt? jag e ganska aktiv varje dag jag spelar bara fivem på unive och håller mycket koll, som sagt jag e kriminell o brukar vara i naken staden där kanske vissa lallar osånt, jag brukar vara på kända områden o vill kunna dva många bilar som bara står mitt ute ingenstans för de tar så mycket plats i servern o då blir det jobbigare för staffsen för de har viktigare jobb än att dva bilar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick /id /revive /svban /dv /ooc /sv /freeze de flesta kan jag dv- tar bort bilar /svban - bannar personen i 30 min /revive - revivar nån om den har buggat eller hänt nått som inte ska hända o gjorde så att personen dog, osv, jag kan väldigt många för mina vänner e servervakter o har lärt mig några komandon.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad 2ggr en gång för att jag råka köra på nån andra var att jag var ny på servern o plockade blommor utan krim roll , men nu vet jag o kan alla regler o har riktig bra rp nivå i servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar bara på unive

-rep Har ej väntat en vecka för han skickat in en ny!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka