Accepterad rami123 | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itachi rami

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? itachi_rami#5270

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu är det sommarlov så spelar varje dag typ. från 11:00-00:00++ när skolan börjar igen vardagar: 16:00-21:30

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat i unive i 2 månader nu , spelar typ varje dag på unive eller de ända jag kör typ.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till o bidra mycket mer till servern, jag skulle ha extra mycket koll på folk vid kända platser för jag brukar mest vara där. Jag skulle fokusera mer på jobbet som servervakt o t.ex kicka folk som lallar för ett litet fel eller nått annat o kunna göra större förbättringar med allt i servern. Jag ser ganska många lalla så det skulle bli enklare för mig som servervakt o hålla koll på vad de gör när jag rpar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? de ända jag spelar på är unive och de är de ända jag spelar varje dag , darför vill jag bli servervakt kunna hjälpa till förbättra o utveckla mer och mer. Banna folk som till exempel grov powergaming osv!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag som kriminell på unive brukar oftast vara på nakenstaden och ibland piren där det e många folk då brukar man se lallare. Som kriminell kan jag alla regler o man bör kunna alla regler så jag kan mycket om vad som e rätt o fel för o kunna lära folk o inte bryta mot reglerna. Jag vet hur man är som sv för har ganska många vänner som e servervakter o har lärt mig från dom om servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? för jag spelar endast unive och fivem o serverna jag kör på e bara unive och jag har kört här på unive i typ 2 månader o har haft de ganska kult o har bidragit mycket mer till servern. Jag vill hjälpa till som jag sa där ovanför. kunna göra mer förbättringar o lära nya spelare som gör småa fel o kicka de o lära om de.

Varför vill du bli servervakt? jag vill göra det enklare för staffs som har viktigare jobb för sig, istället för att staffs ska gå o hjälpa små fel kan servervakter görqa det o staffsen får göra sitt andra jobb som e viktigare än att t.ex resa folk som har buggat eller nått. kortfattat: göra det enklare helt enkelt. så att inte de blir stressade o sånt. (:

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv tar bort bilen /kick (id) /freeze fryser personen /goto /svban /toggleid /tpm /ooc

Är du whitelistad på serven? ja (:

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 3 gånger 1. jag plockade blommor utan krim roll m(var ny i servern) 2. råka köra på nån eller backa på nån 3. körde upp en bil upp till ett berg. Men nu har jag lärt mig av mina bans o kan reglerna!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive, men ibland RSM server där man kan döda o spraya (ingen rp server) (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka