Nekad Rami1 | Ansökan till Servervakt [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rami1

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Vad heter du på discord? RAMI#7653

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 13:00-23:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 15:00-23:00
Fredag: 11:00-03:00
Lördag: 12:00-04:00
Söndag: 11:00-04:00 (brukar ta pauser ibland)

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger de går it att bifoga bild kan vissa i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hjälpa serven och under lätta för staffsen och se till att folk inte gör regelbrott och it lallar runt så att dom it förstör för alla andra som vill ha roligt på serven och en bra och seriös rp nivå

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att se till att de blir en bättre rp nivå se till att dom som it hör hemma på serven försvinner och dom som är där bara för att lalla även försvinner vill även kunna underlätta för staffsen och kunna hjälpa till för som jag upplever de så kan de va ganska stressigt för staffsen just nu darför vill jag va en del av det här och kunna hjälpa och få bort dom här lallarna som förstör för alla andra som försöker att ha en bra rp nivå och rolig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man använder sina sv krafter för att vinna till exempel ett senario typ när man ressar sig själv eller sina kompisar eller om man använder kick eller ban för skoj skull eller på en person som man inte gillar och till exempel toggleid under senarion eller när du utnyttjar sina sv krafter för att du själv ska kunna vinna senarion

Saknar en utveckling på fråga "Förklara vad för uppgift en servervakt har." Du kan återansökan till SV om en vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka