Nekad rami07 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rami07

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? rami070889 eller rami

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter william karlsson han är 24 år gammal och kommer från uppsala, har är en trevlig och en snäll person som älskar att spela fotboll under hans upväxt så har han haft de tuft då mamman och pappan var knarkare han var 10 år när dom började med droger och det var då han hittade bilar sen han såg bilar så har han älskat dom och nu när han flyttar till unive staden så kommer han att få ett bil jobb han kan allt inom bil yrken och han är helt enkelt kär i bilar han har inte haft så mycket pengar men hans moster äe en miljonär som kommer att köpa en lägenhet till william i unive staden och pengar till mat och sånna grejer som william helt enkelt behöver i sin vardag och så är han alergisk mot hundar så han kommer inte att vilja träffa några hundar eftersom att då blir han väldigt snorig och får ont i ögonen och då komer han att behöva köpa medisiner som han inte vill ägna sina penger på eftersom att han är ganska så fattig och inte har något jobb än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra men en bra rp nivå och en hög och bra social rp och försöka skaffa så många roliga scenarion som möjligt och scenarioserna kommer att vara genomtänkta och inte ha några regel brott här på unives regler och dom kommer att vara så sociala som möjligt och med den högsta rp nivån som jag kommer att försöka att nå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha de kul och att man inte ska bara gå för vinst hela tiden utan att man ska kunna ta en förlust i ett scenario och en vinst utan att bryta mot några regler här på unive och bara för att man förlorar ska man inte brytta mot några regler tillexempel att genom att använda sig utav combatt logging och undivka scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja tillexempel vdm= är att man använder sitt fordon som ett vapen, rdm= random death match att man dödar någon utan en giltig anledning, och sist men inte minst fear rp= att man ska värna om sitt liv att man liksom ska vara rädd om sitt liv och tänka att det ska vara så realistiks som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i 3 år och jag harf bra erfarehter inom rollspel jag kan allt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? a en grej att mitt andra dc konto blev hackad och jag har bevis på de så detta är ett nytt dc konto har snackat med en staff om detta också och han sa att det inte ska vara några problem

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka