Accepterad Rami Ahmed | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rami Ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami Ahmed

Vad är ditt discord namn? Tebowl#3130

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2009

Berätta om din karaktär. jag älskar bilar. Jag är 22 år gammal och heter Rami Ahmed och lägger all min tid och energi på att köra och upprätthålla bilar. Jag är ett stort fan av vintage bilar och kan inte vänta på att få köpa min första. Jag kollar ofta på biltillbehör och delar och uppdaterar dagligen om olika bilar som Jag tror kan passa Mig. Jag är en passionerad bilentusiast som gärna delar med sig av sin kunskap till andra. Mitt drömjobb ät att jobba hos Marja-lisa, Autoexperten eller mekonomen eftersom bilar är mitt favoritintresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med fler spelare, lära ut hur man spelar och gör saker och ting samt försöka göra servern så pass stor som möjligt genom att visa andra personer denna server. jag kan bidra till olika idéer som servern kan ta del av om det är okej för ägaren eftersom jag är en erfaren rp-spelare som har undersökt många olika svenska och utländska servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Polisen skulle kunna köra fram med bilen och få de misstänkta att stanna. Polisen skulle sedan gå ur bilen och beordra de misstänkta att stiga ur sina bilar, hålla händerna uppe och lägga sig ner på marken. Polisen skulle sedan gå fram till bilar och kontrollera att de inte har några vapen eller föremål som kan användas som vapen. När de misstänkta är kontrollerade skulle polisen föra in dem i polisbilen och fråga dem om misstankar och om de har något att säga om saken. Om de misstänkta har något att säga skulle polisen föra in dem till förhörsrummet och förhöra dem. för att göra det så realistiskt som möjligt för att det ska bli en speciell rp upplevelse

Hur hittade du Unive? det var faktiskt en vän som var väldigt högt uppsatt som visade mig unive och hur man spelar. vi spelade tillsammans tills personen slutade på servern av olika orsaker

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd muntlig intervju, Välkommen
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka