Rambotrollet
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Rambotrollet
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198341311212/
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? viktor#3917
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006
Berätta om din karaktär. en ung kille 18 till 21 gammal som är vänlig gillar att cykla och och har autism han vill ha det kul börja arbete han gillar att spela golf
Varför ska just du bli whitelistad? vill pröva något nytt denna server såg trevlig ut har inte rp på gta har kollat på yt men har kört rp på dayz och rust
det borde vara kul helt enkelt jag är väldigt bra på att följa regler
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den här servern spelade mest personer på och såg roligast utt
Hur många timmar har du på FiveM? onte så många kanske cirka 40 som sakt spelade rp på andra spel
Hur hittade du Multistaden? på fivem bläddrade bara och sedan joinade jag dc och läste regler och info och det vara bra
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198341311212/
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? viktor#3917
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006
Berätta om din karaktär. en ung kille 18 till 21 gammal som är vänlig gillar att cykla och och har autism han vill ha det kul börja arbete han gillar att spela golf
Varför ska just du bli whitelistad? vill pröva något nytt denna server såg trevlig ut har inte rp på gta har kollat på yt men har kört rp på dayz och rust
det borde vara kul helt enkelt jag är väldigt bra på att följa regler
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den här servern spelade mest personer på och såg roligast utt
Hur många timmar har du på FiveM? onte så många kanske cirka 40 som sakt spelade rp på andra spel
Hur hittade du Multistaden? på fivem bläddrade bara och sedan joinade jag dc och läste regler och info och det vara bra
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej