Nekad ramboos96 | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Päronsoda72

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795543644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? päronsoda72#1490

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Persson och är född 1999-06-11 i Katrineholm och bor kvar där hos sina föräldrar. Leif har haft en jobbig uppväxt efter som han blev mobbad i en stor del av sitt liv. Leif har haft många tankar på att ta sitt liv men har aldrig vågat. Han blev utredd med diagnosen ADHD vilket inne bär att han blir lätt arg och mår väldigt dåligt i sig själv.

Han har några vänner som han haft sen barndom. Leifs vänner har samma intressen som han och dom är fordon och motorer. Leif har alltid vilja jobba på en bilfirma men har aldrig fått chans till det. Leif jobbar just nu på postnord men trivs inte på det jobbet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att ha kul och för att kunna göra mer saker med vänner. Jag kommer bidra med att hålla bort såna som bara vill trolla/lalla och dom som vill fuska.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för att kunna ha kul med vänner och försöka hitta nya vänner som jag har gjort under dom här dagarna som jag har vart med på den här servern

Hur hittade du Unive? Jag spelade med några kompisar och vi ville hitta en bra server då en kompis tipsa om den här och vi testa den och den var rolig och bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha så kul som möjligt med vänner och kunna ska mer vänner och kunna ut nyttja det jag kan om rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna bygga upp mitt intresse av rp. och att lära mig mer av rp som jag inte kan just nu.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka