ramboos96 | Ban överklagan (SammEOOOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Päronsoda72

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795543644/

Ditt Hex-ID: 110000131c9545c

Vad är din discord tagg? päronsoda72#1490

Vem var det som bannade dig? kalle320

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: streamsnipe ~Kalle320. Återstår: 25 dagar 2 timmar 49

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att kalle misstog min tutning efter som snubben jag tutade på förmodligen var en streamer och jag tutar såklart om någon kommer på fel sida av vägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min Bmw M4 när en bil kommer i c300 på fel sida av vägen och jag väljer att hänga mig på tutan. jag tänker typ vad var det för idiot och fortsätter till ett garage för att parkera min M4 för att den var lite krockad. Då kommer det upp att jag har blivit bannad för streamsnipe. Men jag tänker att det var lite konstigt att bli bannad för streamsnipe för i verkligheten så hade tutad om någon kommer på fel sida av vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag tutade för att han kom på fel sida av vägen men jag ber om ursäkt för att ni misstog min tutning det var inte menat att ni skulle tro att jag var en streamsniper. jag är medlem på servern och rollspelar som krim så jag har inte tid att vara tråkig och förstöra rp genom att streamsnipa.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
jag har gjort en över klagan tidigare men det var en felaktig ban så det räknas inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Ja det finns inte något att förbättra mig med eftersom i verkligheten så hade jag tutat för att då hade kanske den andra personen hade hunnit reagera och det hade minskat chansen för krock.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte lärt mig något eftersom det var en felaktig ban. Jag kan reglerna och jag vet konsekvenserna med regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja flera gånger

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka