Accepterad Rambo.123. | Ansökan till Servervakt [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rambo.123.

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? rambo.123.

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001495605a6

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15-22
Tisdag: 15-22
Onsdag: 15-22
Torsdag: 15-22
Fredag: 15-00 eller mer
Lördag: 09-00 eller mer
Söndag: 09-22
OBS: Jag är hos min pappa varannan Torsdag till Söndag.
Nu på sommarlovet så kommer det bli mycket mer från 15 till 02 ksk men jag kommer ochså var med mina kompisar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen Tjugonde April Tjugotjugofyra.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 På mit steam konto men min brosha har blivit banad på vår ip. https://cdn.discordapp.com/attachments/1133463736863170621/1242506614603517992/image.png?ex=664e15f5&is=664cc475&hm=012211f736e2ec4608d2988448817a9e0957522d6b8a22aa7caebbc03eefc26f&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en persson som rpr och i scenarion kollar om en spelare gör fel som att prata ooc till exempel då agerar jag och sv banar jag honom och gör det för att vi måste rp klart senariot och nån ska inte förstöra vårt scenario. Servervakten agerar och är den som håller rp och scenario bra. En servervakt sätter på /toggelid och ser id men man har det bara när mna ska göra servervakt arbete som när en grabb kommer och rdmr då så sätter man på toogel id och tar det på hödsta alvar och man ger åtgärder och han får konsikvenser tex ban eller krim varning. /svban är ju 30 minuter lång ban och det kan jag banna folk som inte better sig som lallare eller sånt. Sv Är servervakt chatten och man skriver till varan och skriver att man ditan och dattan. /dv jag skulle använda detta för at dv bilalr typ mit i gatan och sånt för en bill rakt på gatan med ingen i den är inte realistisk alls enligt mig i allafal. /kick gör man om jag ser att nån typ står afk och skrivet typ joina när du inte är afk tack eller att dem lallar på en låg nivå eller om nån har icke ped så /kick ped utan ped om någon lykas få en ped men bara ett exempel. /skin om server vakter har det som jag tror men det är till hör folk som tar kläder i scenarion eller omjag rånar en ambulans till en fritaging så måste vi /skin och sen skriva /me tar kläder och så.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill vara den som sköter rp och när folk kommer och gör ditan och datan och hjälper scenarion och faktis kuna rp för ibland kommer det folk som gör ditan och dattan och klagar på alla stafs var för dom inte bana dem och jag vill var där och hjälpa och få folk att tycka att unive är en sikt bra server och ha bättre community och mindre problem spelare
och bättre rp. Jag vill vara den sververvakten som folk tycker om och gillar mig. Jag vill vara servervakt för att gör nyta jag skulle altid gå på varenda sak om att. AAAA han rdm mig ju. Du måste jag ha klipp på det och sånt om han rdma då går jag till en högre uppsat och frågar om hjälp och hur vi ska göra och jag och den högre upsata frågar ditan och dattan och om han ekäner med det han gjorde och sånt man jag skulle säga att jag inte är lät lurad så om jag kommer i en support med en proplem spellare så spellar jag in så jag har bevis på allt och om han säger en sak och andra sekunden säger han en annan sak så bara jag har bevis och säger till han och frågar hur han ska ha det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om en servervakt är korrupt så revar han utan klipp eller anlding han spelar med toggel name och gör ditan och dattan som är fel och han får inga konsikvenser av personer eller om han hotar någon att bana helt utan anledning bara för han är servervakt och han kanske är medlem. Och deta betende är verkligen inte akseptabelt av mig och hoppas inte va er i allafal. Men jag tycker att en sol klar sv ban och han inte har banat så är det lite korrupt.
Anmäl

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka