Accepterad Ramberget7 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ramberget7

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199196384785/

Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? Ramberg7#4238

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan borg och han var 30 år gammal hans familj består av 4 personer, hans syster hette hajar och dom bråka väldigt mycket om hur mycket mat de skulle få och var de skulle sova för borg familjen var extremt fattiga och bodde i ett litet skjul som inte hade bra isolering. Hans far var och jobba i Norge för att baka pizza och och han hade ett eget hus i Norge med en annan fru som var runt 60+ års åldern, hans pappa var 57 år och levde med en annan familj för att Stefans mamma var så fattig. Stefans mamma jobba på ett sjukhus för att städerska men hon kärna inte mycket, det var inte nog för att mata Stefan och hajar i 1 vecka. Stefan hade ett intresse av att jobba på ICA maxi för att han var så snäll så tänkte han att han kunde få jobbet, men det gick inte som planerat han blev inte intagen för att Stefan hade inte gått i skolan så mycket. han tappa det helt och började stjäla från butiker och köpa droger för hans liv var förstört. han började gå med andra kompisar som han träffat i en stad som hette Unive det var en stad som det fiss många gäng i samt hans enda vänner som han hade bodde i staden Unive. så han bestämde att flytta in i hans kompis hus som hette Abdi Akim. han var kriminell och hade ett gäng som han styrde över så Stefan gorde ett beslut att gå med i gänget för att kärna pengar till sim mamma som låg hemma sjuk med ingen hjälp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kommer bidra med en bra rp nivå med bra och långa, roliga scenarion, jag har spelat som icke medlem ett tag för att jag ville se hur jag kunde förbättra min nivå på hur jag spelade. jag känner att om jag blir medlem så kommer jag göra allt och mitt bästa för att rpa bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? långa scenarion och roliga scenarion för polisen så det blir en stabil och trevlig rpa miljö för alla icke medlemmar samt dom som är medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så det blir kul för båda parterna och inte enbart för att vinna det för det blir mer realistiskt, det är inte kul för polisen om man tar en bil som toppar 500+ och drar i väg på ett rån och blåser iväg bara för att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? med hjälp av vänner som gav tips att rpa på denna server, de sa att det var en stabil och rolig rp server så jag testade och tyckte att det var bra rp för båda parter samt hög nivå på staffs och högre nivå på rpandet i staden, jag kunde inte ta den förra medlemsansökningen pga jag glömde bort att jag skulle bort i 2 dagar.

Tillbaka