Nekad Ramberget7 | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramberget7

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196384785/

Ditt Hex-ID: 110000149adae11

Vad är din discord tagg? Ramberg_7#4238

Vem var det som bannade dig? muddi

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står: Grov suntförnuft, Failrp, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag emote abuse genom den yttre grinden på fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpa så gott jag kunde att jag skulle försöka hacka att jag kopplar mig till deras grind och öppnar den sedan skulle jag och min vän dra och då fick jag indragen medlemskap samt krim sedan 14 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte att det var rätt av han men jag kunde rpa bättre av min sida men han kunde gett mig ett mindre straff tycker jag från min egna sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har alltid lärt mig av mina misstag och lära mig att om man gör fel en gång så gör man på rätta sättet nästa gång om det händer något liknade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha väntat på en polis eller för att han skulle släppa ut mig sedan dra och inte göra samma fel igen och säga att det blivit ett missförstånd, att jag skulle besöka min vän sent på natten för att jag ville inte lämna han ensam men jag kunde ha väntat på tiden också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut, att jag inte ska besöka fängelset sent på natten för det var inte många poliser i tjänst men det var fel av mig och jag står för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka