Nekad Ramberget7 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramberget7

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196384785/

Ditt Hex-ID: 110000149adae11

Vad är din discord tagg? Ramberg7#9666

Vem var det som bannade dig? Hannes. ^5

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag undviker support och att jag c-loggar under scenarion och krim utan krim och byter namn på discord under de kom med besluten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis fick för oss att bara göra massa konstigheter och att vi lallade för mycket med sedan gick det för lång och vi började skapa ett skott scenario med några och sedan när jag dog gjorde jag ett dumt val att logga för att byta steam namn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde ett stort misstag om det som skedde och jag vill att jag ska ta lärdom av detta för att sätta min rp nivå på högsta och skärpa till mig, staffen som bannade mig gjorde helt rätt från hans sida medans jag gjorde helt fel från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har oftat vänrtat ut de för att jag vill att det ska ta tid för en om man har gjort ett misstag men att jag har lärt mig mycket och kommer tänka på att jag aldirig ska göra om detta och se till att jag gör mitt och att jag inte ska skapa dålig rp inom mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat pratat med han i support och reda ut detta men själv så valde jag med ett stort misstag att inte göra det för att jag hade tröttnat på servern för att jag tyckte att det hade blivit tråkigt under en lång period, samt jag hade kunnat lagt ner mitt vapen för att avrunda scenariot eftersom jaginte hade krim rollen inom discord. efter som att det blev ett skott scenaro så hade kunnat tänk på många olika sätt för att komma ut ur denna trubbel som jag fick under jag vart perma bannad, men jag tänkte inte på det och bara la det bakom och fortsatta med inga tankar om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte göra om detta för att detta lede till ett stort straff som jag inte vill ska hända igen för att undvika detta så har jag tagit en mycket kreativ lärdom av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka