Nekad Ramberg | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramberg

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198891406608/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Ramberg

Vad är ditt discord namn? Ramberg#0001

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sten Solberg och är 21 år gammal, och är en flykting ifrån afganistan, han flydde till Sverige när han var 9 år gammal. De var tvugna att fly eftersom deras mamma blev bombad av IS. Vi flydde till en stad utanför stockholm som heter rinkeby där det var kaos, jag hade det väldigt svårt och klarade knappt av skolan. Jag var kriminell enda sedan liten. När jag blev äldre så började jag jobba inom industri eftersom de var det bästa jag kunde få. Min karaktär är 193 cm lång med bruna ögon, han har brunt hår med backslick. Jag har en fru som heter amfetamin och hon är 22 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för jag har hört att det är ett väldigt bra community, och jag vill utveckla min rp nivå genom att skaffa whitelist. Med whitelist så kan man göra mer saker, som tillexempel att vara kriminell, få bättre jobb osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har en massa vänner som spelar där och de rekommenderar servern väldigt mycket så jag ville testa på den, och den verkar vara rätt så känd.

Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som sa att servern var bra då hittade jag servern och ni hade bra scripts och sånt så då joinade jag och nu är jag typ beroende av servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka följa alla regler så bra som möjligt och att få det så verklighetsbaserat som möjligt. RP för mig är att göra de så verklighetstroende som möjligt eftersom det är roligast.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt och göra långvariga scenarion med folk, ha allmänt roligt med alla sköna människor!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte direkt har typ slutat spela på andra servrar för att Unive verkar fantastiskt bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka