Nekad Rama | Medlem ansökning [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rama

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ramadan

Vad är ditt discord namn? Unstablerama#9415

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2008

Berätta om din karaktär. Rama Ajdoramke är 22 år gammal och blev uppväxt i senegal men är ifrån kameron där han bodde med sina kusiner och en av dom var Ajdin Ajdoramke.Rama och hans familj flyttade ifrån kameron för att han och hans kusin blev hotade och tvingad genom att sälja droger och tillhöra ett gäng.
Men tillslut bestämmde sig Ramas familj för att flytta till sverige där han kunde försätta leva med sin kusin.Dom åkte ditt med bil och flera båtar.Detta tog flera dagar om inte veckor.Ramas familj hade inte så mycket pengar men dom hade sparat det sen dom flytta från kameron så att dom kunde flytta till sverige för att senegal var inte så säkert.Där Rama brukade stöta på springisar som ville ta in honom i gänget.
Rama's familj bestämmde sig för att gå till unive city.
Men dom har inte en bil just nu för att den blev bombad när dom skulle stoppa för bensin precis i unive city.
Rama var deppremerad men hans pappa kom tillbaks med mjölken och då blev Rama glad och odeprimerad där han förtsatte med sin dröm som var o spela fotboll som proffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv älskar rp och har kollat på folk som kör det på youtube och det kan vara som Zerka,Fanum,kai osv.
Jag har kört på andra rp servar men dom var bara på lal rp nivå men jag tillslut hittade jag unive och det såg ut och vara på en högre nivå av rp.Så jag kommer rpea bra och ta det seriöst utan lall osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra med seriöst rp och inte lalla.Jag kommer även hjälpa till andra nybörjare så att dom har kul och fortsätter o köra unive city.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den på framsidan av fivem och det såg ut och vara intressant så då sa jag till min vän och hoppa in i servern med mig.

Påminnner att du har er tid på 48h för att ta intervjun

Tillbaka