Nekad RallyPalle | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RallyPalle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Palander

Vad är ditt discord namn? Palle#2909

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2008

Berätta om din karaktär. Per-Mehmet Olofson är 19 år gammal och adrenalin beroende. Han älskar all slags action och aktiviteter men är grovt höjdrädd. Per-Mehmet växte upp på Dalaberg, Uddevalla, utan föräldrar med sin storebror som dog i skottlossning när Per-Mehmet var 14 år gammal då Per-Abdullah Olofson, Per-Mehmets storebror, var gängmedlem. Sen dess har Per-Mehmet även havt en fobi för poliser.

Per-Mehmet tvingades uppfostra sig själv på "gatan" och fick där kontakt med kriminaliteten. Hittills har Per-Mehmet klarat sig på småpengar från enstaka kriminella jobb "här och där" men letar nu efter nya möjligheter i Los Santos

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer öka serverns RP så gott jag kan då jag planerar på att utforska och diversifiera mig i servern samt delta I och öka RP kvalitén på upplevelsen av servern i flera olika områden.

För att höja RP kvalitén på de olika scenarion som jag må stöta på kommer jag agera efter både de tydliga reglerna samt mitt egna sunda förnuft för att göra upplevelsen njutbar för ALLA.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att spela för att göra upplevelsen trevlig och njutbar för de andra partierna som deltar.

Om alla agerar efter "motpartens vinst" vinner alla. Då blir upplevelsen generellt trevligare och rolig för alla som deltar. I detta fall tolkar jag det som att det syftar mot att göra en njutbar RP för alla istället för att vara en POWERPLAYER vilket är exakt hur jag vill ha det i vilket fall.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter en svensk GTA V rp server på youtube då en video av youtubern COSMO dök upp i blickfånget och berättade om UNIVE.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka