Accepterad Rallmull | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rallmull

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rallemull#2369

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Noah Lindberg, 2001-06-25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam och Modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har haft en jobbig uppväx och föräldrar som har hållit på med mycket alkohol och droger. samtidig som när han fyllde 14 så dog hans mamma i en överdos som påverkade min karaktär väldigt mycket. Han och hans pappa kom inte så bra överens så blev mycket bråk och vid 16 års ålder flyttade han hemifrån och fick klara sig själv. Nu vill han hjälpa andra som har problem med droger. gärna ett jobb inom polisen och sedan klättra i deras hierarki

Vad kan du bidra med till serverns RP? En trygg och rolig plats för mig och alla andra att spela på, och skulle jag få frågan att ha något ansvar eller så skulle jag gärna ta de

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kanske inte vinner direkt utan att man försöker dra ut på de så de blir som lite spännande och roligt för båda parterna och kanske i slutet ge fördel till motparten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är inte ute efter att förstöra bara ha roligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Att man dödar eller slår någon annan utan bakom varande giltig scenario. tex. du får inte gå fram och döda någon utan anledning . Reaction RP, betyder att ens karaktär ska ha känslorna som passar situationen. Tex. blir du rånad ska du ha en rädd men även lite ledsen röst

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att taggad på att vara med, bygga gemenskaper, försöka göra mitt bästa för att de ska bli en så bra plats att spela på för så många som möjligt

Senast ändrad:
Vad heter du på discord, ditt användar namn. Finns nämnligen två Rallemull, besvara detta medelande du har 24 timmar på dig!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka