Nekad Rallle424 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rallle424

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200523503/

Ditt Hex-ID: 110000149ecd4ef

Vad är din discord tagg? pierrevonspritz

Vem var det som bannade dig? ikea

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-07 214230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade en kille på torget för N-ordet, varför jag sa det är väldigt oklart men det flög bara ur mig utan anledning kan vara för att jag Rpade som orten grabb. men det är inte inte okej!!!!!!!!!menade verkligen inget rasistiskt och är inet rasist och förstår att ni har noll tollerans mot de och jag kommer absolut inte upprepa det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte runt i min bil och lyssnade lite musik och bara hade de fint.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag skäms lite kan man säga för är verkligen inte en rasistisk person och tycker verkligen alla är lika mycket värda//förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har tagit stor lärdom av alla mina tidigare banns och lärt mig mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att inte säga de såklart

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut går inte att så mycket mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Om denna blir nekad skriv gärna vad jag kan utveckla men går inte att skriva så långt på denna för att det inte handlar om ett scenario utan en enstaka grej/// hoppas ni förstår och ger mig en andra chans. Mwh Ralle

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka