Accepterad Rallishbreee | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rallishbreee

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199224262258/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Ali baba#2288

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2007

Berätta om din karaktär. Adam aspling växte im i de fina och färgglada landskapet uppe vid kiruna adam var väldigt smart som barn och hans föräldrar var väldigt framgångsrika adam var ganska överklass och gick i privat skola han var väldigt intresserad av bilar och det har han vart hela sitt liv som 14 träffade han ett gäng som hade moncler och andra dyra märken dom kommer fram till adam och frågar om han vill tjäna mycke cash adam sa ja men han visste inte vad han gick in i men pengar rullade in och han blev blind i vad han gjorde han började med dråger men adam var fortfarande ett geni som kunde gömma allt från sina föräldrar men han blev ner slagen ett par gånger för att han sålde på andras mark. när han var 18 hade han miljoner i cash han betedde sig normal runt sina föräldrar han ville utnyttja sina pengar och flytta. Hans föräldrar tyckte att det var en bra ide han ville flytta till staden i unive och kanske börja med bilar eller så kanske han börjar med dåliga saker igen. Adam har lärt sig sen alla dessa år hur man tar stryk och han är väldigt allvarlig Adam har också adhd så han kan bli väldigt arg ofta också men nu var Adam ny-inflyttad och hoppas på ett bra liv med många bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag bidrar med hög rp som ingen annan och jag är snäll mot alla och agerar proffsigt i bråk och annat jag kan också alla regler inom rp och jag har rpat i två år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska komma med seriös samt mogen rp, jag ska även följa alla regler och se till att alla som jag möter på servern har kul för båda spelarna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa legit man kan inte vinna allting lixom och att båda spelarna har lika kul i scenariot så att det blir roligt för båda spelarna och inte bara mig.

Hur hittade du Unive? igenom vänner jag har även tittat på rp streamers som kört unive och sett på philips roliga nya serie om staff arbeten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka