Accepterad Rallishbreee | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rallishbreee

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199224262258/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Ali baba#2288

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed idag är han 22, han är en kreativ och glad kille som ung var han väldigt smart och en av dom polulära killarna. Som ägde dyra bilar osv i highschool hans mamma är läkare och hans pappa äger ett eget företag oavsett om han hade pengar eller inte så var han snäll mot alla och hade bra bra föräldrar med suntförnuft. Mohammed växte upp i amerika med afrikanst ursprung. Han är väldigt intresserad i bilar och hans morbror var mekaniker. Han hade tröttnat på usa och ville till ett land där han hade släkt. Det landet är sverige han valde och flytta dit hans föräldrar ville supportade han till 100 och såg en ljus framtid för Mohammed. nu har han flyttat till staden unive och hoppas på att få ett jobb som mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med bra rp och spenderar mycket tid på datorn och älskar rp jag har läst och kan även alla regler jag är också snäll mot alla och kan få in mera spelar som mina kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska komma med seriös och moget rollspel, jag ska även följa alla regler och se till att alla som jag möter på servern har kul och en bra upplevelse av scenariona med mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa legit man kan inte vinna allting lixom och att båda spelarna har lika kul i scenariot så att det blir roligt för båda spelarna och inte bara mig.

Hur hittade du Unive? igenom kompisar jag har även tittat på rp streamers som kört unive och sett på youtuben

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka