Accepterad Rallishbreee | Ansökan till Servervakt [LUDDE,CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rallishbreee

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? RALLE#2565

Ange ditt födelsedatum 14 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 17/18:00 till 23:00
Tisdag: 17/18:00 till 23:00
Onsdag: 17/18:00 till 23:00
Torsdag: 17/18:00 till 23:00
Fredag: 17/18:00 till 03:00
Lördag: 18:00 till 03:00
Söndag: 18:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2020 men har slutat och kommit tillbaks lite fram och tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 Bans screenshot fungerar ej

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som Servervakt är ens största uppgift i min åsikt är att hålla koll på rollspelarna i min närhet. Om Tillexempel någon ingame förstör ett scenario ska alla vi Servervakter ska finnas där för att Banna / Kicka Ifall någon Tillexempel Talar OOC, Rdmar, Vdmar osv. Vi Servervakter ska ju ha ett "Ansvar" att våga banna och kicka folk så resterande spelare kan få rpa ifred.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill ta mer ansvar och hjälpa till med att banna lallare som går in på serven och förstör rp och har i sin syn att ha dålig rp det är inget bara jag kan göra det är något vi alla servervakter gör tillsammans med hjälp av /kick och /svban för att kicka/ banna och varna folk som inte kan bete sig på serven. Men största delen varför jag vill bli servervakt är för att kunna ta mer ansvar och bli en större andel utav serven. Jag vill bli servervakt också för att jag kan lösa problemen istället för att skriva /report eller /help då kan jag ta hand om det mesta själv och staffsen kan ta hand om större och viktigare scenarion som gör rollspelandet mycket bättre. Jag vill bli servervakt också för att det blir mycket mer underlättande i vissa scenarion där det hände olyckor som när någon miss klickar eller när det kommer någon lallare och ruinerar scenariot så då flyter det på mycket bättre och det blir bättre rollspelande med att det flyter på än att pausa det för att skriva /report ska kan man ta problemen i sina egna händer. Samt att jag blir frustrerad och ledsen att se all rp försvinna men som server vakt ta ännu en större del att få bort allt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är en del av korruptionen och det är tillexempel när man använder sina permissions till sin egna fördel vilket är grov powergaming och leder till indragen servervakt lika snabbt som man fick den. Som till exempel att revivea mitt i scenario så man inte dör eller efter man dött och ska vara 12 timmad sedan revivea och t.ex lägga en spawnmenu efter. Samt att man bannar/kicka folk i scenario för att vinna scenariot vilket är extremt tråkigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka