Accepterad rallfin | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rallfin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? edvin pellinen

Vad är ditt discord namn? ohman9462

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ralffin öhman 2000 06 06, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? envis, smart, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är född i finland och hade inte mycket pengar men när han fylllde 15år så flyttade han till Sverige och han har hittad jobb åt sig och nu är han 25år har jobbat i en butik i 15 år han ska börja köpa mycket bilar för han tycker om att samlla på bilar och köpa ett hus med stort garage och hans dröm är att börja jobba på en bilbutik

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med socialt o rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela bara för att vinna själv utan man ska låta motparten också vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? körde över en person men har lärt mig nu att inte göra det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har svårt att stava

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Jag vill även att du utvecklar din karaktärsbeskrivning, berätta lite mer om framtidsplanerna!

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Jag vill även att du utvecklar din karaktärsbeskrivning, berätta lite mer om framtidsplanerna!

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
hej jag har ändrat det nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka