Nekad Rallexx_ | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rallexx_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? torskrygg_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Elvis Bertilsson är en passionerad man i 25-årsåldern, vars hjärta bultar för bilar och motorer. Han växte upp med en skiftnyckel i handen och en outtröttlig nyfikenhet för allt som rörde sig på hjul. Driven av sitt livslånga intresse för bilar och den djupa önskan att omvandla sin passion till ett meningsfullt yrke, har Elvis bestämt sig för att söka jobbmöjligheter i den livliga staden Unive.

Med en gedigen teknisk bakgrund och erfarenhet inom fordonsmekanik besitter Elvis den expertis och skicklighet som krävs för att förverkliga sina bilfantasier. Lockad av Unives rykte för innovativa fordonsföretag och avancerade teknikcenter, ser Elvis staden som det perfekta stället att förverkliga sina professionella drömmar.

Elvis är inte bara en skicklig mekaniker; han är även en dedikerad bilentusiast som älskar att dela med sig av sina kunskaper och passion med likasinnade. Han drömmer om att vara en oumbärlig del av teamet bakom banbrytande fordonsteknologier och design. På fritiden hittar du Elvis på bilutställningar, racingevent och i hans eget garage, där han tillsammans med likasinnade vänner finjusterar och förfinar sina egna projekt.

Genom sitt beslut att flytta till Unive strävar Elvis efter att förverkliga sina professionella drömmar och omge sig med den pulserande fordonskulturen som staden har att erbjuda. Hans modiga steg att följa sitt hjärta och bygga en karriär kring sin passion inspirerar andra att också följa sina drömmar och skapa en meningsfull väg framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion med bra inlevelse som i slutändan förbättrar folks upplevelse på servern. Även att skapa en bra anda på servern med social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspel innebär att du, som spelare, agerar eller tar beslut för din karaktär med avsikt att gynna motpartern, även om det kanske inte är det mest fördelaktiga för min karaktär eller dess allierade. Detta eftersom RP:n ska kännas naturlig och mer riktigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, när du slår/dödar en person utan någon riktig anledning. Man kan inte gå på torget och slå någon utan anledning. Meta gaming, att jag som person om jag har hört något i discord servern får jag inte ta med mig det i rollspelet utan att jag måste rollspela mig fram till det. NLR, exempel att jag som person blir avrättad och när jag väl återuppstår så minns jag inget av de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag haft. Har rollspelat på flera olika servrar men också på unive sedan innan som medlem här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka