Accepterad ralleballe_1 | Medlem ansökning [sueciagevalia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
479
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ralleballe_1

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Torbjörn Eriksson 52 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig, Full med humor

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Torbjörn Eriksson 52år är en skön gubbe från Lerum utanför göteborg. Hans uppväxt har varit jätte bra. det gick bra för han i skolan och han trivdes jättemycket. Han hade mycket kompisar som han kunde vara med. Han är jätte omtänksam, snäll och rolig. Sen har det alltid gått bra för han i skolan. Bra betyg och fortsatt mycket kompisar. Sen när han gick i gymnasiet så gick han linjen Juridik. Där gick han 3 år och sedan efter de så gick han polisskolan. Och nu har han varit polis länge nu och han kommer fortsätta med detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra polis rp, mycket roliga scenarion som alla kommer tycka om då jag ej gillar att vinna eller förlora varje sceanrion. Sen kommer jag även bidra med roliag streams på eran server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska ha kul i ett sceanrio. T.ex du ska ej ha de planerat redan vid start att detta scenario ska jag vinna. Du ska rollspela på ett sätt så scenariot blir roligt för alla som medverkar i de

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång så blev jag bannan för Sun förnuft. då jag och en annan kidnappa en männiksa på piren (maskerade dock) men där lärde jag mig att jag ej sa göra detta igen. Sen nu så kommer jag från en perma ban för olojal. Vad jag lärde mig av detta är att jag ska tänka igenom mitt beslut innan jag gör saken

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm = Använder sitt fordon som ett vapen NLR = om du har dött på en karaktär så kan du ej minnas något på din nya. Pwg = Rpar ej på skador sen finns Pwg 2 och det är att man spelar för makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka