Accepterad ralleballe_1 | Medlem ansökning [officialwust]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
485
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ralleballe_1

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Torbjörn Eriksson 57 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva torbjörn som Glad, Trevlig och otroligt snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Torbjörn Eriksson 57 år. är född i en liten byhåla utanför göteborg som heter lerum. där bodde han tillsammans med sin pappa,mamma och sin hund baltasar. hans mamma har varit skolskörteska sen Torbjörn va 5 år. och hans pappa har varit polis hur länge som helst. men torbjörn har alltid varit i sin pappas fotspår. redan vid ung ålder så va han snäll mot alla han va liksom den grannen alla ville var med. det va typ en lite flex att va kompis med torbjörn. hans bästa vän var hans hund baltasar. dom va ute på innergården lekte jätte mycket med varran lars va den som tränade upp baltasar så att han kunde va med sin pappa på jobbet och senare bli en riktig polishund. Torbjörn har liksom alltid sätt upp på sin pappa om hans polisyrke. Torbjörn har alltid velat vara polis. så i skolan så har han jobbat jätte bra så att han ska kunna komma in på polishögskolan. Lars fick jätte bra betyg i gymnasiet och har alltid haft. sen så efter han hade gått klart gymnasiet så sökte han direkt till polishögskolan. och några dagar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och humorik rp. jag är även en twitch streamer så kommer kunna streama på unive och få spelare att vilja komma till unive. jag kommer även bidra med att följa alla regler som ni har. och kommer inte va den typen som blir arg efter en tillsägelse eller varningar eller till o med bans

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att det ska va roligt för båda parterna att förlora ett scenario. som tex att poliserna ska kunna vinna på ett bankrån men samtidigt göra det på ett bra sätt så att det inte blir tråkigt att förlora ett bankrån som krim

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har förstått reglerna. vdm innebär att man använder sitt fordon som vapen. sunt förnuft innebär att spela logiskt som tex att slå ner någon på öppen gata det går emot sunt förnuft. combat logging innebär att lämna mitt i ett scenario. copbait innebär att man försöker ta polisene uppmärksamhet för man har tråkigt som tex köra mot rött framför deras ögon

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Man använder sitt fordon som vapen, PWG: Man rpar ej på sina skador eller att man bara spelar för makt/Pengar, NLR: Man får ej komma ihåg något på sin döda karkatär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope :)
 
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top