Accepterad ralleballe_1 | Medlem ansökning [E34] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
478
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ralleballe_1

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Eriksson 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gustav Eriksson är en 30 årig man. som är uppvuxen med sin familj i en stad utanför göteborg. Hans familj består av Torbjörn Eriksson en FD polis i unive, Mamma gunilla, Syster Ella och en hund vid namn Anders. Gustav har alltid varit en männiksa med intresse av polisen. Då hans pappa Torbjörn som nu gått i pension. Gustav har alltid varit en männiksa som älskar att sprida humor. Men cokså alltid varit full av kärlek. Och nu ska han utbilda sig som polis i region Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, kreativa scenarion och få folk att gilla rpa med mig. Men även att följa reglerna på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska har roligt i ett scenario. Som tex att polisen ska göra det roligt för alla i tex ett bankråns scenarion. Tex att polisen ej ska ska storma de för de är hotfulla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. En gång så blev jag bannad för sunt förnuft. å kidnappade jag och en annan en person på piren. Av detta lärde jag mig att tänka en sista gång. Sen har jag även blivit Perma bannad. för att jag bytte till en annan server när jag va medlem här. Och detta lärde jag mig att ej göra förhastade beslut. Utan att tänka igenom det en sista gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Man använder sitt fordon som vapen, PWG: Man rpar ej på sina skador eller att man bara spelar för makt/Pengar, NLR: Man får ej komma ihåg något på sin döda karkatär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope :)

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka