Accepterad ralleballe_1 | Ban Överklagan [saab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
476
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199756277617/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b0cf771

Vad är din discord tagg? ralleballe_1

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-22 204336.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en snubbe som snodde våran heli på sandy sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade varit på sandy sjukhuset för att ba chilla, så parkerade vi våran heli på taket. Sen spinger en lallare upp på taket och tjuvkopplar helin. Jag springer efter och riktar emot honom, sen så lyfter han helin ovasett att jag riktar och då så skjuter jag honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den var felaktig då jag faktiskt bar en mask och en hjälm så endast mina ögon syntes, dessutom hade jag svartklädda kläder och det var mörkt ute. Dessutom så från att jag sköt honom så tog de max 8 sekunder från att vi var uppe i luften. Och jag tycker att istället för att jag ska få ban och krim varning så kan väll polisen göra åtgärder ingame om dom såg mig?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har tidigare vart bannad för Emoteabsue, Olojal och suntförnuft

Emoteabuse: Det var en gång när jag plockade droger, då tryckte jag något command så man la sig ner och tog drogerna typ 2x snabbare
Lärdom: Ja asså det jag lärde mig av var att ej göra detta igen. Och tänka mig frö ''kan detta va en typ av eoteabsue''

Suntförnuft: Då kiddnappade jag och en annan en snubbe en man på piren. Denna ban tyckte jag va felaktig då vi var maskerade och klockan va runt 1 och ingen va på piren

olojal: Ja va jag icke medlem på en annan server och hade skickat en server link till en person här på unive som han sedan hade visat staffs.
Lärdom: Tänka en sista gång ''är detta verklugen så smart?''

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjuta honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer verkligen inte upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka