Accepterad ralleballe_1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
479
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199756277617/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b0cf771

Vad är din discord tagg? ralleballe_1

Vem var det som bannade dig? 320 MASTER

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-01 235408.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var medlem på annan server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja asså de som skedde var att jag bara låg i soffan och kollade på sons of anarchy, sen får jag typ 20 PM ''vad hände med dina roller?'' sen sa jag till mig själv ''Fuuuuuck''

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktigt. De jag som är lite efter och inte håller koll vilka servrar jag har medlem på oså viadre. Bra gjort av 320 o reagera

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare vart bannad för Emoteabsue, Olojal och suntförnuft

Emoteabuse: Det var en gång när jag plockade droger, då tryckte jag något command så man la sig ner och tog drogerna typ 2x snabbare
Lärdom: Ja asså det jag lärde mig av var att ej göra detta igen. Och tänka mig frö ''kan detta va en typ av eoteabsue''

Suntförnuft: Då kiddnappade jag och en annan en snubbe en man på piren. Denna ban tyckte jag va felaktig då vi var maskerade och klockan va runt 1 och ingen va på piren

olojal: Ja va jag icke medlem på en annan server och hade skickat en server link till en person här på unive som han sedan hade visat staffs.
Lärdom: Tänka en sista gång ''är detta verklugen så smart?''

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det jag hade kunnat göra. hålla koll på vilka servrar jag har medlem på oså vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Vet att jag sen tidiagare är känd som ''serverhoppare'' men men. Jag förstår mina misstag. Och nu spelar jag ej lika mycket fivem, men gör de ibland. och JA jag saknar mina polare här på unive.. och saknar staff teamet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut :)

Jag har ju ej förstört rp upplevelsen eller något liknande för andra spelare på servern. Men förståre till 100% varför detta beslut gjordes, då det har hänt innan. Men kommer ej ske igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka