Inaktuell ralleballe_1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
476
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: ralleballe_1

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Men varför jag skulle vilja bli helper är för att jag älskar att driva saker framåt och få saker gjort. Men sen även att jag är as bra på att ta ansvar för de jag säger. Liksom jag kommer att stå för de jag säger. Men sen också att min sammarbetsförmåfga är otroligt bra. jag kan sammarbeta med nästa alla männiksor som är i staff teamet. Men sen även att jag har mycket erfarenheter just inom staff. Då jag har varit MA här på unive och de tyckte jag va riktigt roligt då när man tröttande på rpn och man ej hade något att göra så kunde man alltid sätta sig i staff dcn och ha ett riktigt gött snack med andra staffs och sitta och specca folk som gör regelbrott.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu så ser jag så otroligt mycket lalleri på servenr. Folks pringer runt och slåss med varan inne på sjukhuste samt Marja-lisa. Har även sett att 320 tröttnat på detta och gått ut med de. Och så vill jag bekämpa detta genom att banna dom. Men sen en annan otroligt stort problem på servern det är den sociala rpn. Jag ser aldirg längre att folk har goa häng med varan, festaroch har carmeet. Jag ser endast folk som springer runt och skjuter varan för att sedan det ska bli ett så in i helevets stort supp kirg för att de i grunden är att folk inte kan serverns regler

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa det problem jag nämnde tidigare kommer jag att samarbeta med övriga medlemmar i Staff Teamet för att hitta den bästa lösningen. Men liksom hur man kan göra de är att kolla båda paternas sidor. för att sedan snacka med övriga staffs i ärendet för att komma fram till ett beslut.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? du ska agera professionellt i din staffroll är liksom att hålla en hög standard av beteende, respekt och ansvar i ditt arbete. Men liksom du ska behandla alla som du själv vill bli behandad. Och sen du ska ej va partisk. Liskom om din kompis är i ett supp krig så ska du inte banna han oavsett om han gjort felet. Så jag skulle säga att du måste ha otroligt mycket Respekt o opartisk

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har väldigt mycket tid på datorn. men om jag ska göra upp ett litet schema

Måndag: 3-4 timmar
Tisdag: 2-3 timmar
Onsdag: 4-5 timmar
Torsdag: 3-4 timmar
Fredag: 5-8 timmar
Lördag: 7-9 timmar
Söndag: 5-8 timmar

På tisdag, Torsdag o Söndag så är jag och gymmar så då kommer jag ej kunna va inne hur mycket som ehslt. Och just nu tycker jag de ä tråkigt med rp så jag kommer att kunna specca/göra staff arbete mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 3-4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag. jag har tidigare varit Mod på en annan server. Där var jag omtyckt för att jag va snabb i supp, report och va alltid snäll i supp ärende. Sen har jag även varit MA här på unive. Jag vet ej va ni tycker man jag tykcte jag jobbade på bra. jag speccade mer en vad jag rpade och tog mycket medlems ansökan/Intervjuer. Sen kan jag de flesta commands som jag ska kunan veta.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell. Jag är rätt så ung och det finns många kriminella som är äldre en mig och då känns det ej att jag kommer få den reskpekten som lite äldre staffs får

--rep 10 åring som inte är kapabel till att vara staff, Kommer vara staff MAX 10 dagar innan han avgår. Samla mina ord.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka